Tuesday 25 August 2015




Perlu sedikit wang tunai tambahan di tergesa-gesa? Ikuti langkah-langkah dan anda terikat untuk mempunyai poket penuh menjelang akhir minggu ini. Ia mungkin tidak banyak, dan ia mungkin tidak boleh dipercayai, tetapi pilihan anda adalah terhad jika anda kesuntukan masa.
*nikmati pinjaman yang akan membantu anda
*nikmati faedah terendah
*membantu anda berjimat
*had pinjaman lebih tinggi
*tempoh pembayaran fleksible
*kelulusan 30 minit
*komisen tinggi untuk yang diperkenalkan
->SWASTA
->PEKERJA KILANG
->KAKI TANGAN KERAJAAN
->PENCEN & PERKESO
->KWSP -50/55 TAHUN
SYARAT-SYARAT:-
*3x bulan slip gaji terbaru 
*3x bank statement ( online )
*kwsp 
*surat pengesahan kerja 
*bil air@api yang terbaru 
anda
*blacklist 
*ccris
*ctos 
*reject dari tempat pinjaman 
*akpk 
berminat utk apply :
sila hubungi kita:-
016 447 6706-cik gigie ( whatup / we chatt /tel 
Tunggu apa lagi!!!! Cepatlah hubungi kita untuk selesaikan masalah anda








SELAMAT HARI MERDEKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
JGN TUNGGU LAGI ,,,,,UTK APPLY LOAN DENGAN 1.5% SEBULAN 
1. ‼ PINJAMAN WANG ‼
Salam sejahtera,
Kami adalah Syarikat Kewangan Berlesen ingin menawarkan pinjaman wang tunai segera yang bersesuaian dengan keperluan kewangan anda. Kami akan pastikan anda berpuas hati dengan perkhidmatan kami.
Kenapa anda perlu memilih syarikat kami ???
👉 Pinjaman dapat penuh
👉 Faedah pasti terendah -1.5% SEBULAN 
👉 Tanpa penjamin dan cagaran
👉 Pinjaman diluluskan dalam tempoh 30 minit
👉 Pembayaran Balik yang fleksibel
👉 Maklumat di rahsiakan
👉 Yang bekerja dan menetap MALAYSIA SAHAJA
👉 Introducer peminjam kepada syarikat kami juga boleh mendapat komisen jika permohonan pinjaman itu diluluskan oleh kami.
Bagi Golongan : 
☑ Kakitangan Kerajaan
☑ Pekerja Kilang
☑ Pekerja Swasta
☑ Perkeso
☑ Pencen
Jika anda berminat, dokumen yang di perlukan :
✔ 3 bulan slip gaji terbaru
✔ 3 bulan penyata bank yang terkini
✔ Penyata EPF (Sekiranya ada)
✔ Bil Elektrik / Air yang terkini
✔ kwsp 
Sila hubungi / SMS / Whatsapp :
016 447 6706 ( CIK GIGIE)
btoppioner@yahoo.com ( email)

1 comment:

  1. ,,.,KISAH NYATA , , , ,
    Aslamu alaikum wr wb..Allahu Akbar, Allahu akbar, Allahu akbar
    Bismillahirrahamaninrahim,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah seorang pengusaha dibidang property rumah tangga dan mencapai kesuksesan yang luar biasa, mobil rumah dan fasilitas lain sudah saya miliki, namun namanya cobaan saya sangat percaya kepada semua orang, hingga suaatu saat saya ditipu dengan teman saya sendiri dan membawa semua yng saya punya, akhirnya saya menaggung utang ke pelanggan saya totalnya 470 juta dan di bank totalnya 800 juta , saya stress dan hamper bunuh diri anak saya 2 orng masih sekolah di smp dan sma, istri saya pergi entah kemana dan meninggalkan saya dan anakanaknya ditengah tagihan utang yg menumpuk, demi makan sehari hari saya terpaksa jual nasi bungkus keliling dan kue, ditengah himpitan ekonomi seperti ini saya bertemu dengan seorang teman dan bercerita kepadanya, Alhamdulilah beliau memberikan saran kepada saya, dulu katanya dia juga seperti saya stelah bergabung dengan KI JAMBRONG hidupnya kembali sukses, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama satu minggu saya berpikir dan melihat langsung hasilnya, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KI jambrong di No 0853-1712-1219. Semua petunjuk AKI saya ikuti dan hanya 3 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah Demi AllAH dan anak saya, akhirnya 5M yang saya minta benar benar ada di tangan saya, semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kini saya kembali sukses terimaksih KI JAMBRONG saya tidak akan melupakan jasa AKI. JIKA TEMAN TEMAN BERMINAT, YAKIN DAN PERCAYA INSYA ALLAH, SAYA SUDAH BUKTIKAN DEMI ALLAH SILAHKAN HUB AKI JAMBRONG DI 0853-1712-1219. (TANPA TUMBAL/AMAN)
    ''

    ReplyDelete